koral

koral

czwartek, 14 maja 2015

Kyanit to przepiękny kamień, jednak żadne zdjęcie nie jest w stanie w pełni oddać jego urody. Nabyłam go jedynie ze względu na właściwości i wydawał się być zwykłym kawałkiem błękitnej skały. Sama byłam zdziwiona, kiedy trzymałam w dłoni zaklęty w bryłkę kawałek nieba lub morza... migotliwy, czarodziejski, wielowarstwowy, srebrzący się w świetle, jakby pociągnięty grubą warstwą lakieru.
Oprawiłam go w moje ulubione SuperDuo 1/2 silver, zamocowałam na sznurze popielato-srebrnych koralików spectra i dodałam zapięcie szufladkowe w kształcie kulki.
Pracę zgłaszam na wyzwanie Kreatywnego Kufra Foto Inspiracja #8.





Tu w towarzystwie bransoletek na gumce z kwarcu różowego oraz labradorytu.








2 komentarze:

  1. Jest śliczna, piękne kolorki, idealna na to wyzwanie- powodzenia:)
    muliniane-cudenka.blogspot.com
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń